Reklamacje i zwroty

Zależy nam na Państwa satysfakcji, dlatego zapewniamy możliwość zwrotu zakupionego towaru do 7 dni od daty otrzymania przesyłki, a także wygodny proces reklamacji. 

Zanim złożysz reklamację lub zdecydujesz się na zwrot towaru, prosimy: skontaktuj się z obsługą klienta Max&Mrau Veterinary.

Konsultanci przeprowadzą przez proces i zadbają o szybkie zakończenie sprawy. Czekamy na Państwa zgłoszenia w dni robocze od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu: 42 612 09 99 i adresem e-mail: vet@maxandmrau.pl.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty przed wysyłką do klientów są przez nas gruntownie kontrolowane. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymają Państwo towar niepełnowartościowy, niezgodny z opisem lub inny niż był zamawiany, prosimy o kontakt. W celu złożenia reklamacji wystarczy przejść przez kilka prostych etapów. Należy:

  1. Zalogować się na swoje konto na stronie vet.maxandmrau.pl.
  2. W zakładce "Twoje konto" wejść w moduł "Reklamacje towarów"i kliknąć przycisk "Dodaj reklamację". W wyjątkowych sytuacjach, w których nie ma możliwości złożenia reklamacji poprzez formularz elektroniczny, możliwe jest pobranie szablonu formularza reklamacji (formularz dostępny jest tutaj: Formularz reklamacji), wydrukowanie go, wypełnienie czytelnie i zapakowanie wraz z reklamowanym towarem.
  3. Postępować zgodnie z instrukcjami - wybrać reklamowany towar, dokładnie opisać powód reklamacji i wybrać sposób dostarczenia.
  4. Wydrukować dokument reklamacji, podpisać go, spakować razem z towarem i oznaczyć przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.
  5. Odesłać reklamowany towar na adres magazynu:

Veterinary Max&Mrau
DTW LOGISTICS 
Kopytów 44E
05-870 Błonie

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. O statusie zgłoszenia powiadomimy Państwa drogą e-mailową. W przypadku zgłoszeń reklamacyjnych zarejestrowanych elektronicznie istnieje możliwość sprawdzania statusu reklamacji w sekcji "Reklamacje towarów" w panelu klienta. 

 

Zwroty towaru

Umożliwiamy Państwu odstąpienie od umowy do 7 dni od momentu otrzymania przesyłki. Prawo zwrotu dotyczy towarów w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania. W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru zwrócimy należność w wybranej przez Państwa formie. Aby dokonać zwrotu, należy:

  1. Zalogować się na swoje konto na stronie vet.maxandmrau.pl.
  2. W zakładce "Twoje konto" wejść w moduł "Zwroty towarów" i kliknąć przycisk "Dodaj zwrot". W wyjątkowych sytuacjach, w których nie ma możliwości złożenia zwrotu poprzez formularz elektroniczny, możliwe jest pobranie szablonu formularza zwrotu (formularz dostępny jest tutaj: Formularz zwrotu), wydrukowanie go, wypełnienie czytelnie i zapakowanie wraz ze zwracanym towarem.
  3. Postępować zgodnie z instrukcjami - wybrać towar do zwrotu, sposób dostarczenia i formę zwrotu należności.
  4. Wydrukować dokument odstąpienia od umowy, podpisać go, spakować razem z towarem i oznaczyć przesyłkę wydrukowaną z systemu etykietą.
  5. Odesłać zwracany towar na adres magazynu:

Veterinary Max&Mrau
DTW LOGISTICS 
Kopytów 44E
05-870 Błonie

Zwrot należności obejmuje wartość zwracanego towaru oraz kwoty przesyłki. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu. Obsługa klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem: 42 612 09 99 (dni robocze od 9:00 do 17:00) i adresem e-mail: vet@maxandmrau.pl.

 

  • Dodaj do Rozmówek
    • Brak listy słówek dlaPolski -> Polski...
    • Stwórz nową listę słówek...
  • Skopiuj
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel